Welkom op de website van Christelijk Gemengd Koor Delfshaven.
Op 10 januari 2024 bestaan wij 65 jaar en gaan dit vieren met allerlei activiteiten zoals scratchdagen en een groot jubileumconcert.
Met zo’n 50 leden repeteren we iedere week en zingen we zo’n 15 keer per jaar in kerken, woonzorgcentra, ziekenhuizen en geven we één of meerdere concerten.

Wij hebben tot doel om zingend het evangelie van Jezus te verkondigen. Dat is wat we al bijna 65 jaar doen!

We repeteren iedere woensdag in een zaal (winter) achter de Oude- of Pelgrimvaderskerk in Delfshaven of in de kerk zelf (zomer)
We starten altijd om 19.45 uur en stoppen om 21:45 uur met een pauze vanaf 21:00 uur – 21:15 uur.
Kom gerust een keer langs om kennis te maken.
Wees vooral welkom!

Dirigent en begeleiders

Iris Schoonewille (fluit) – Arjen Uitbeijerse (dirigent) – Sander van der Kaaij (orgel/piano)

Bestuur en dirigent